Nu har jag skaffat blogg. ♥

Ja och jag ska försöka skriva så mycket som möjligt här.
Det är inte alltid jag kommer ha tid att blogga, i och med skolan och mycket annat, men jag gör ett försök!
Designen är inte helt klar, men jag ska jobba mer på den sen, har inte riktigt bestämt mig än. (Kan för övrigt tillägga att jag är hemsk på sånt. Har ingen blekaste aning om hur man gör.)

Om mig :
Vad finns det att berätta? Jag har väl intressen som alla andra. Om bloggen dessutom tar fart, vilket hänger mest på mig, bör väl de läsare jag har att lära känna mig eller den jag är efterhand. Men för att ta en liten intresse-lista för att riktigt komma igång:
  • Jag älskar skådespeleri! På gymnasiet blir det Estet - Teater, för mig.
  • Det är även lite pinsamt hur mycket jag nördar TV-serier. Speciellt Doctor Who.
  • Att lära mig saker kommer jag aldrig att tröttna på. 
  • Jag tycker även väldigt mycket om att skriva pch rita. Jag har en bok-idé som jag tänker fullfölja (förhoppningsvis, då jag är ganska bra på att sjuta upp saker). 
Det var allt jag kom på nu, haha!
Jag har en bästa vän som heter Molly och vi har känt varandra sedan urminnes tider. (Nästan.) Hon driver en blogg som hetter sweetmoment och den kan ni hitta här. Naturligtvis har jag andra vänner, som jag även kallar bästa vänner eftersom jag har ganska få men väldigt nära kompisar. Dock är det bara Molly som jag har kännt sedan jag var några veckor gammal - och som har blogg. 
 
Slutligen, vad denna blogg kommer att handla om har jag verkligen ingen aning om! Det kommer väl fram så småning om. Men för att vara ärlig tror jag att det kommer att dyka upp en hel del olika saker som ofta inte har med varandra att göra. Jag är en mångsidig person, det kan jag inte ändra på!

här är en bild på mig som -Molly- har tagit, och redigerat. 
 
Puh! Det blev en del, det där. Då så, until next time!
Love, Al.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0